Return

Ogólne

Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupionego produktu, zwrócimy go, o ile nie minął 30 dni od zakupu i produkt kwalifikuje się do zwrotu.

Aby kwalifikować się do zwrotu, produkt musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi również znajdować się w oryginalnym opakowaniu.

Dokładnie sprawdzamy każdy produkt przed jego wysłaniem do Ciebie, ale jest on poza naszym zasięgiem, jeśli coś stanie się podczas transportu. W przypadku wadliwych produktów wymienimy lub zwrócimy Ci pełną kwotę (jeśli nie mamy innego produktu w magazynie), w tym koszty wysyłki.

Unikalność

Wszystkie japońskie noże kuchenne w naszym sklepie są ręcznie robione z naturalnych materiałów. Możliwe są niewielkie różnice w kolorze, fakturze, wadze i innych wymiarach. Staramy się zapewnić dobrą fotograficzną reprezentację naszych produktów. Jeśli potrzebujesz dokładnego zdjęcia przedmiotu, który zostanie do Ciebie wysłany, skontaktuj się z nami.

Uszkodzenia i Problemy

Dokładnie sprawdzamy każdy przedmiot przed wysłaniem go do Ciebie, ale jest on poza naszym zasięgiem, jeśli coś się stanie podczas transportu. Dlatego każda paczka jest ubezpieczona.

Prosimy o sprawdzenie zamówienia po jego otrzymaniu i natychmiastowy kontakt z nami, jeśli przedmiot jest wadliwy, uszkodzony lub jeśli otrzymasz niewłaściwy przedmiot, abyśmy mogli ocenić problem i go naprawić.

Jak dokonać zwortu?

To całkiem proste

  1. 1. Zarejestruj swój zwrot tutaj.
  2. 2. Poczekaj na potwierdzenie od nas.
  3. 3. Zapakuj zwracany produkt.
  4. 4. Zapewnimy Ci łatwy adres kurierski do zamówienia lub adres zwrotny do Polski.
Należy pamiętać, że ponieważ jesteśmy małą firmą, nie oferujemy bezpłatnych zwrotów (w tej chwili).

Zwroty

Powiadomimy Cię, gdy otrzymamy i sprawdzimy Twój zwrot, i damy Ci znać, czy zwrot został zatwierdzony, czy nie. Jeśli zostanie zatwierdzony, otrzymasz automatyczny zwrot na oryginalną metodę płatności. Pamiętaj, że przetworzenie i zaksięgowanie zwrotu może zająć trochę czasu Twojemu bankowi lub firmie obsługującej kartę kredytową.

Wyjątki / przedmioty nie podlegające zwrotowi

W przypadku niektórych artykułów nie oferujemy opcji zwrotu lub zwrotu pieniędzy. Są to:

  • - produkty z uszkodzeniami powstałymi w wyniku użytkowania, które nie wpływają na funkcjonalność towarów, zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu pieniędzy
  • - noże, które zostały zakupione z pierwszym ostrzeniem lub grawerowaniem
  • - artykuły specjalnie zamówione dla Ciebie lub wykonane na zamówienie
  • - karty podarunkowe