Ogólne
Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupionego produktu, zwrócimy go, o ile nie minął 30 dni od zakupu i produkt kwalifikuje się do zwrotu.
Aby kwalifikować się do zwrotu, produkt musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi również znajdować się w oryginalnym opakowaniu.
Dokładnie sprawdzamy każdy produkt przed jego wysłaniem do Ciebie, ale jest on poza naszym zasięgiem, jeśli coś stanie się podczas transportu. W przypadku wadliwych produktów wymienimy lub zwrócimy Ci pełną kwotę (jeśli nie mamy innego produktu w magazynie), w tym koszty wysyłki.
Aby kwalifikować się do zwrotu, produkt musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi również znajdować się w oryginalnym opakowaniu.
Dokładnie sprawdzamy każdy produkt przed jego wysłaniem do Ciebie, ale jest on poza naszym zasięgiem, jeśli coś stanie się podczas transportu. W przypadku wadliwych produktów wymienimy lub zwrócimy Ci pełną kwotę (jeśli nie mamy innego produktu w magazynie), w tym koszty wysyłki.
Unikalność
Wszystkie japońskie noże kuchenne w naszym sklepie są ręcznie robione z naturalnych materiałów. Możliwe są niewielkie różnice w kolorze, fakturze, wadze i innych wymiarach. Staramy się zapewnić dobrą fotograficzną reprezentację naszych produktów. Jeśli potrzebujesz dokładnego zdjęcia przedmiotu, który zostanie do Ciebie wysłany, skontaktuj się z nami.
Uszkodzenia i Problemy
Dokładnie sprawdzamy każdy przedmiot przed wysłaniem go do Ciebie, ale jest on poza naszym zasięgiem, jeśli coś się stanie podczas transportu. Dlatego każda paczka jest ubezpieczona.
Prosimy o sprawdzenie zamówienia po jego otrzymaniu i natychmiastowy kontakt z nami, jeśli przedmiot jest wadliwy, uszkodzony lub jeśli otrzymasz niewłaściwy przedmiot, abyśmy mogli ocenić problem i go naprawić.
Prosimy o sprawdzenie zamówienia po jego otrzymaniu i natychmiastowy kontakt z nami, jeśli przedmiot jest wadliwy, uszkodzony lub jeśli otrzymasz niewłaściwy przedmiot, abyśmy mogli ocenić problem i go naprawić.
Jak dokonać zwortu?
To całkiem proste
- 1. Zarejestruj swój zwrot tutaj.
- 2. Poczekaj na potwierdzenie od nas.
- 3. Zapakuj zwracany produkt.
- 4. Zapewnimy Ci łatwy adres kurierski do zamówienia lub adres zwrotny do Polski.
Zwroty
Powiadomimy Cię, gdy otrzymamy i sprawdzimy Twój zwrot, i damy Ci znać, czy zwrot został zatwierdzony, czy nie. Jeśli zostanie zatwierdzony, otrzymasz automatyczny zwrot na oryginalną metodę płatności. Pamiętaj, że przetworzenie i zaksięgowanie zwrotu może zająć trochę czasu Twojemu bankowi lub firmie obsługującej kartę kredytową.
Wyjątki / przedmioty nie podlegające zwrotowi
W przypadku niektórych artykułów nie oferujemy opcji zwrotu lub zwrotu pieniędzy. Są to:
- - produkty z uszkodzeniami powstałymi w wyniku użytkowania, które nie wpływają na funkcjonalność towarów, zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu pieniędzy
- - noże, które zostały zakupione z pierwszym ostrzeniem lub grawerowaniem
- - artykuły specjalnie zamówione dla Ciebie lub wykonane na zamówienie
- - karty podarunkowe